alpinannesi__ Esraa501 rota aşısı oral olarak ağızdan mı veriliyor acaba bizde 3.ayda yaptıracağız da birde aşı sonrası herhangi bir semptom gösterdi mi
BetulDefnee alpinannesi__ evet ağızdan veriliyor ishal oluyormuş bazı çocuklar başka yan etki var mı bilmiyorum
Esraa501 alpinannesi__ Ağızdan veriliyor ve aşıdan sonra 45 dk bebeği emzirmememi istedi doktorum. Bir de yan etki olarak ishal olabileceğini belirtti
Themom_ Eliftass ben yaptırıcam tıbbın önerdiği her şeyi yaptırırım Allah korusun 3 ay 15 güne kadar yapılabiliyormuş özel aşı eczanelerde de satılıyormus kendiniz bile yapabilirsiniz damla şeklinde zaten yutucak hepsini dedi bugün doktorum