Geçen hafta kalp atışı durduğu için kürtaj oldum devlet canlı bir bebeği almıyor özel de imza istiyor devlette… ben özelde oldum kürtaj bebeğinin kalp atışı durmuş olmasına rağmen eşimin imzası olmadan işlemi yapmadılar oysa özelde takipli olmama rağmen