NhrErv eğer çocuk olursa o adamin bırakma şansı varsa bile artık yok olur o adam durmaz mahfeder hayatı burda daha çok günah gözüyle bakıyorlar ama kadının kendisini de düşünmesi lazım artık şu kafadan çıksınlar bende daha önce çocuk aldırdım ki hiç pişman değilim bakamayacagim çocuğu doğurup günahına girecegime aldırıp günaha gireyim dimi