Ikicocukbiranne Damlanurrr her hastane kabul etmez. Ben doğum için takipli olduğum hastaneye acilden giriş yaptigimda doğumu başlayan kadını doğum hastanesine gönderdiler burada yaptıramayız burada takip etmedik dediler.
_Asilin_Annesi_ ikiprensannesi53_ doğuma 3 5 hafta kala devlete gittim artık geç bilinmeyen bir gebelik vs dedi ben de riske atmadım ozelde dogurdum
Basraaa45 ikiprensannesi53_ hangi hastaneye gidiceksiniz onu yazın belki o hastanede doğum yapanlar yorum yapar başına gelen varsa
tubiiik_ ikiprensannesi53_ cocugun evraklarını istediler sanırım carsambamı persembemi ne dogum yaptı pazartesı taburcu olmustu
Duyulurum ikiprensannesi53_ ben de tam tersi devlette takip yaptırıp özelde doğum düşünüyorum bakalım ne olacak 🤷🏻♀️
Kuzeymomss ikiprensannesi53_ Eşimin iş arkadaşının eşi özele gidiyordu kontrol için doğuma devlette gitti hatta 2 saat kadar önce suni sancı alıyordu belkide doğurdu 🤭
ikiprensannesi53_ Kuzeymomss sen cerkezkoyde oturmuyo muydun kız ilk gidişi miydi peki kabul etmisler mi hemen