ikiprensannesi53_ Öyle de bir gönderirler ki şaşar kalırsınız. Bazı hastaneler belli bir haftadan sonraki gebelikleri kabul etmiyorlar. Ben 19.haftamda gittim doğum yapmayı düşündüğüm hastaneye. Bir hafta daha bekleseydiniz doğumunuz için buraya kabul edemezdik dedi. 20.hafta şartları varmış. Haklılar aslında bir yerde. Son dk sadece doğuma gittiğinizde hastane size dair bir şey bilmiyor oluyor. Belki özel bi durumunuz vardır ve hastane bunu bilmeden yanlış bir şey yapabilir. Ben Ankara’da yaşıyorum, burda öyle son dk her hastaneye gidip doğum yapamazsınız. Sizinle ilgili bilgileri olmalı. Öncesinde bi muayeneye gidin son dakika zor durumda kalmayın. Takipli hasta dışında hasta kabul etmeyen hastaneler var.