Karanyrs bebeğim 4 aylık erkek ve 6300 kilosu, gayet sağlıklı çok şükür ama görenler aa niye bu kadar ufak 2 aylık gibi demesi ister istemez rahatsız ediyor, en çok da ama ben o niyetle açmadım bu postuuu siz yanlış anladınızzz diyen sizin gibiler rahatsız ediyor. Allah hepimizin yavrularına can sağlığı versin ama siz bırakın benim düşünce tarzımı önce bebeğinizin kilosuyla ego tatmini yapan kafa yapınızı değiştirin amacınız gayet açık ortada en sağlıklı en kilolu sizin bebeniz biz yetiştiremiyoruz en güzel siz yetiştiriyorsunuz en iyi anne sütü sizde biz doyurmayı büyütmeyi beceremiyoruz… tatmin oldunuz mu?