Zmraa123 evet var ama yapmadım yapmak zorunluluğu diye bir şey yok o ritüelleri. Siz banyo yaparsınız lohusalık bittiği için regl bitimi alındığı gibi. Çocuğunuza da ferahlık olur yıkarsınız. Başka da bir şey yok. Gerek de yok. Böyle şeyler seviyorsanız yapın tabi kendi tercihiniz