barlasseymahasann dikişler iyileşiyor düşüyor ama o sertlik biraz zaman kalıyo sonra o da kayboluyo canım bende 2 tane normal doğum yaptım birinde kesi atıldı 2. doğumda yanlış hareketten dolayı yırtılmam oldu inada dikiş atıldı o sertlikler bende de oldu ama bir süre sonra geçiyor dikiş yerleri bile belli olmuyo ama zaman lazım 🥰