Ballloglum 22 aylık oğlum her şeyi anlıyor dinliyor komutları yerine getiriyor ama konuşmuyor. Ihhh aaa uuu diye sohbet ediyor. Baba dede diyor ama ortaya söylüyor babasına dönüp baba demiyor. Bana bazen anneee diyor anniii diyor annn diyor bazen de ayyy diye çağırıyor Bazen attı diyor çiş de oğlum diyorum cissss diyor telefonu kulağına koyup alo iiii diyor iki üç kere bitti dedik o da bitti dedi bu kdr. Başka tekrar etmiyor bizi. Var mı böyle çocuğu olan ?? Çok takıyorum çok
Asilmurat Ballloglum CerceiLannister normal mi bilmiyorum valla insanın canı sıkılıyor gerçekten annelik delilik 🙄
1bussra Ballloglum işaret parmağı ile biseyler gosteriyo mu acaba benimki 24 aylık ama hâlâ göstermiyor işaret etmiyo
Wanderlust Ballloglum yani bir doktor gormesi lazim simdikiler gec konusuyor erkek bebek gec konsuur vs demeyin 2 yas icin konusmasi gerek konusmuyorsa bir gerilik belirtisi malesef ekrani sifirlayin 7/24 iletisimde olmaya calisin akranlarla bir araya getirmeyi deneyin imkan varsa oyungruplarina goturun hizlanicaktir dil gelisimi
Yagmur_24 Ballloglum hiç takmayın size çözümü söylüyorum bana güvenin tek çare kreşe vermeniz 1 aya konuşur yeğenim de böyleydi 2 yaş 3 aylıkta konuştu çünkü erkekler böyledir çöxüm kreş başka yolu yok
Asilmurat Benimkisi 17 aylık bir ara bilinçli baba git gel dede abi şimdi çok demiyor bazı kelimeleri derdi şu sıra vuu araba sesi cikariyo gel diyor bir kendince biseyler mirildaniyo sonra yüzünde kulak burun vs hepsi i gösterirdi.simdi soruyorum zorla 2 tane gösteriyor canım aşırı sıkılıyor Genelde mi böyle yoksa bizim mi böyle acaba Bütün denileni anlıyor yapıyor ama konuşma malesef zayıf:(
CerceiLannister Benim kızım 24 aylık konuşmuyor, 1 den 10 a kadar sayıyor aksama kadar başka bişey demiyor 😂
1bussra CerceiLannister ne güzel sayıları biliyor en azından renkleri felan da biliyor mu kendi kendine konuşması var mı acaba bilincli hiç kelimesi yok mu.benim kızımda 24 ayını bitirmek üzere daha sayıları renkleri bilmiyo kendi dilinde konuşuyor bilincli iki üç kelimesi var al gel hadi felan baba mama çiş felan diyo ama bilinçsiz babasına baba demiyo mesela anne demiyo daha.sizinki tam olarak nasıl konuşması aynı ay da ya merak ettim
CerceiLannister Asilmurat Bende bazen üzülüyorum ama ne yapayım konusmaya başlayınca da susmuyorlar diye kendimi rahatlatıyorum 😂 Tv telefon izliyorlar o yüzden geç konusuyorlar bence.
CerceiLannister 1bussra Renklerden maviyi biliyor, babasıyla yan yana gelince parmağıyla gösterip anne baba diyor. Kendi kendine konusuyor ama ne diyor biz anlamıyoruz. Ben parmaklarını saymayı çok erkenden öğrettim sürekli tekrar yaptık o yüzden en iyi birden ona sayıyor suan. Çişini bilmiyor. Bizde durum bu şekilde, her çocuk farklıdır merak etmeyin ❤️
A2B4 1bussra işaret parmağı çok onemliymis konuşmasa bile işaret parmağını kullanması o ayda beklenir
1bussra A2B4 benim elimi tutup aldırıyor istediği şeyi ama diğer çoğu şeyi normal mesela komut alması felan arttı bide insanlardan utanıyor yani işaret etmemesi illa otizim mi demek sizce
kubr_pak Wanderlust Benim kızımda 26 aylık, komut alıyor, anne baba dede hala gibi bir çok kelimesi var ama cümle kurmuyor, hangi doktora götürmem gerekiyor ?
A2B4 1bussra hayır asla ben bu konunun uzmanı değilim ama çalıştım bu alanda 3 yildir uzagim meslekten işaret etme iletişimle alakalidir ve çok önemsenir maalesef.birçok taniyi ayırma yontemidir…
Birbebekkkbircicek A2B4 merak ettiğim sonradan işaret etme de mı ayrılır? Mesela işaret 14-16 aylıktan itibaren yapılır ya 2 yasından sonra ederse ne olur
A2B4 Birbebekkkbircicek Olabilir bu normal bişey ama normal aralıkta ya da en geç 18.ayda işret etmeli…. İşret etme de içinde 2 ye ayrılır:uzağı,yakını işaret etme
kubr_pak Birbebekkkbircicek Anne, baba, dede, anneanne, teyze, hala, gel, git, el, ayağa a diyor mesela, arabaya dıır diyor, hav hav der, pisi pisi der, kardeşini uyuturken piş piş der, mama, meme, suya fuuu der, komut alır, dediklerimi yapar, anlar