Basraaa45 Dnzdmr ozaman 12 aylıkken yaptırabilirsin ya 9 aylık ya da 12 aylıkken bakıyolar genelde illa 9. Ay zorunlu değil yani☺️
kivircikannesi Dnzdmr Dokuzuncu ayımıza az kaldı. Doktorumuz kan tahlili yapacağını söylemişti( Osman Gonulal) Topuktan iğne batırıp kan aldıkları için içim rahat. Kızım iğne değince ağlıyor sadece ☺️
Ygmrcm BeyCan_aks her çocuk bir değil bizimki bi tek bunda değil genelde zor buluyorlar bende öyle canımdan can gidiyor onlar bulana kadar 😢
BeyCan_aks Ygmrcm çok zor gerçekten bir de yanlış yaptıklarında hiçbir tepki vermiyorlar çok sinir bozucu
Aslaninannesiiiii Dnzdmr daha dün aldırdım ve çok kolay aldılar tek hamleyle. Sağlık ocağında ki ebe kan testini yaptırmadan kızamık aşısı için gelme dedi