Ygmrcm Dnzdmr 9. Ayda yaptırdık ona göre demiri kestik çok iyi çıktı değeri d vit günde 1 kez iken 2 günde 1 e düşürdü o da iyi çıktı bence bakılmalı 1 yaş sonrası tekrar bakılacak
BeyCan_aks Benim de tereddütlerim var açıkçası bacaktan mı yoksa koldan mı ? kan değerleri çok önem taşıyor biliyorum ama çok tereddüt ediyorum ufacıcık bedene kocaman iğne bir de 1 tüp doluyor mu yoksa yarım mı alıyorlar hiç bilmiyorum? Bilgisi olan var mı?
Ygmrcm BeyCan_aks damarı nerden bulurlarsa ordan deniyorlar biz çok zorlandık o konu da ayağından aldılar en son tombiş olunca bulamadılar gelmedi falan bir de tüplerin hepsinin dolmasına gerek yokmuş yeteri kadar alıp bırakıyorlar
Basraaa45 BeyCan_aks bu şekilde düşünürseniz bebeğinize hiçbirşeyyaptıramazsınız sağlığı için önemli diye düşünmek lazım ve yaptırdınız yere göre bebeğinizin damarına göre değişir 7 buçuk ayllıken çölyak için 4 5 tüp kan aldılsr ama tek seferde aldılar strese sokmayın kendiniz yani şimdiden
Jsjshsh BeyCan_aks 9 aylık ise kol içinden 8 ay civarı ise el üstünden bizden iki tüp alındı ama dolu değil hatta yarım Bile değildi ben o an ağlamasın diye çizgi film açtım beş dk lığına hissetmedi bile bence çok gerekli yaptırın saniyelik birşey zaten
Sevensevilen BeyCan_aks bebeğimden 8. Ayda koldan alındı kan. İnanır mısınız babasıyla ben çok gerilmiştik ama bebiş hiç ağlamadı 🥳
BeyCan_aks Ygmrcm nasıl yani damarı bulana kadar delik deşik mi ediyorlar ufacıcık canı Ay sinirlendim şu an ve korkmadım değil 😕
Ygmrcm BeyCan_aks her çocuk bir değil bizimki bi tek bunda değil genelde zor buluyorlar bende öyle canımdan can gidiyor onlar bulana kadar 😢
Dnzdmr Basraaa45 doğru diosunuz ama kızım çok nazlı çalışıyom çok ağlıyor hep aklım kalıyor 1.2 ay snra işten ayrışcam acana ozmn mı aldrsam
BeyCan_aks Basraaa45 Valla inşallah diyeceğim ama görünce direkt başım dönüyor gözüm kararıyor babalar biraz soğuk kanlı bu durumda 😂
Basraaa45 Dnzdmr kaç aylık ki bebeğiniz çok ağlayan bebekse evet sizi arayabilir o an yanında olursanıx sakinleştirmesi kolay olur izin alabilirsiniz iş yeriniz çok sıkıntı değilse
Elevka_96 Dnzdmr alınmıyorsada baktırın derim 6 aydan sonra demir düşebiliyormuş ben bilmiyordun 1 yaşını bekledim götürdüğümde çok düşmüştü doktora götürmek durumunda kaldım sürekli ayda bir tahlil yapıldı.