asliii_ evet sanırım mikrop kapmaması için. Dikişli klasik cerrahi sünnet yaptırdık, bize koruyucu bir antibiyotikli krem ve bebeğimiz için normalde de kullandığımız bir nemlendirici krem kullanmamızı söyledi. Ama inanın antibiyotikli krem ne kullandık hatırlamıyorum. 3. Gün banyoyu net hatırlıyorum ama. 3 gün banyo yok 3. Günün sonunda her gün var 😊