asliii_ 40 günlük falandı yaptırdığımda. Sütlü sünnet yaptırdık. Öncesinde doktorumuz bir krem verdi ve kliniğe gitmeden önce onu sürdük uyuşması için. Bebeğim uyanıktı. İğnede ve kesim aşamasında ağlamadı ama o an çişini yapmak isteyip yapamadığı için ağladı. İşlem bitince doktorumuz ilk çişini yaptığında çok ağlar ama sonra hiçbir şeyi kalmaz dedi. Ama ilk çişini orada yaptığı için sanırım eve geldiğimiz andan sonra hiçbir ağlama ya da huzursuzluk olmadı. Bir kaç gün krem sürdük, bardak da koyduk. 3. Günden sonra hergün yıkadık. Doktorumuz suyun iyileştireceğini yıkayamasak bile belden aşağısını yıkayın dedi. Herhangi bir sıkıntı hiç yaşamadık. İyi ki yaptırmışım.