Skannesi bazen kaçırıyor hadi koş tuvalete diyorum ama çok ağlıyor gitmek istemiyor bu konuda çok sıkıntı çekiyorum otursa ypıcak ama oturtamıyorum asla inada bindimi biniyor şeker vercem diyorum yada tablet vercem diyyorum o şekilde ikna oluyor ama 1 hafta sonra tatile gidicem çok endişeliyim yanlış zamanda başladım sanırım uzun yolculuk kabus gibi olcak