Sultankocyigit03 hala tuvaley eğitimi veren bir anne olarak benim yaptigimi anlatayim canim.
Benim oglum cok ama cok su iciyo gecede cok iciyor. O yuzden ben ilk zamanlar 2 saatte bir kaldirmaya calistim. Sonra baktim 2 saatte bir gidiyorum islatmis altini. 1.5 saate cektim alarmi. 3 gun sonunda yavas yavas araligi uzattim. Yatmadan hemen once yaptiriyorum. Sonra 1.5 veya 2 saat sonra kaldiriyorum. Sonrada sabaha karsi kaldiriyorum. Gecere yatmadan bir kac kez annecim cisin gelince seslen bana yatagimiz pislenmesin diyip yatiriyorum.
Fakat ayni zamanda basladigim baska bir arkadasimin oglu gece asla cisini yapmiyormus ve gece hic kaldirmiyor. Buda farkli bir bebis tecrubesi😀