unzileee aşının içeriğindeki bir maddeye alerjisi olma ihtimali var tabiki. Aşı olmazsa direk ölümcül hastalıklarla karşılaşma riski çok yüksek. Nasıl böyle bir açıklama yapabiliyorsunuz aklım almadı açıkçası vebal alıyorsunuz resmen. Evet her hastalık kişilerde farklı seyredebilir ama virüs aynı virüs. Bende grip virüsu varda menenjit gibi geçirdim diye bir şey mi var? En fazla benim başım ağrır senin burnun akar saçmalığın daniskası resmen. Ölümcül hastalık nasıl seyrederse seyretsin ölümcüldür bunu ne değiştirebilir? Aşıyla korunma ihtimali varken nasıl aşı yaptırmamayı savunabilirsiniz şaka gibisiniz