RobinScherbatskyy Kişilere bakılmaksızın herkese aynı uygulamanın yapılıyor olması. Her insan bir değil ki. Bir virüs var, grip virüsü olsun ve beş kişiye bulaşsın. Birisi hapşırıkla atlatıyor, birisinin gözünden yaş geliyor, birisi kemiklerinin ağrıdıgını söylüyor, birisinin ateşi çıkıyor, birisinin çıkmıyor… Etken aynı olmasına rağmen tepkiler farklı çünkü her insanın yapısı farklı. Tedavi veya koruma sürecinde bu farklılıkları önemsemez, herkese aynı şeyler uygulanırsa uygulamanın güvenilirliğini yitirdiğini düşünüyorum. Hangi hastalığı hangi kişinin nasıl geçireceğini bilmiyoruz, bu yüzden kişiye özgü yaklaşım diyorum… Birisinin aşının içeriğinde bulunan herhangi bir maddeye karşı hassasiyeti varsa ve bundan dolayı ölürse veya kalıcı hasar bırakan bir hastalık geçirirse, hesabını kim verecek? Arı sokması ile anaflaktik şoka girip ölen insanlar var, biliyorsunuz. Aşıların içeriği kesinlikle açıklanmalı.