Zynpgmt işte ben altınvı ayı beklerken ilaca başladım özelde hemen takıyorlar sanırım . Devlete gittim takmıyor aile planlama merkezi var orada takıyorlar . Şehir hastanesine de gittim beni aile planlama merkezine gönderdi . Şimdi yürüyüş ve fitnessa başladım inşallah daha fazla almam artık kıyafetlerim de olmuyor bana