Kızlar bu aralar böyle çok agresif bi insan oldum. Aslında anlatsam dersiniz hayır agresif değilsin iyi bile dayanıyorsun diye 😆 ama ben karakter olarak daha sakin, güler yüzlü bi insanım. Bazı konulara pek takılmam. Merak ettiğim şu cezeratte doğum kontrol hapına başladım yaklaşık 3 hafta önce. Bu sinirlilik hali o hapın etkisi olabilir mi? Böyle bir şey yaşayan var mı?Yoksa ben bebeğimin verdiği yorgunlukla da insanlara tahammül edememeye mi başladım? Bebeğime karşı o kadar yorduğu halde gayet iyiyim ama insanlara sinirleniyorum. Evet hatalılar, ben sonuna kadar haklıyım ama sevmiyorum kendimi böyle asık suratlı. Eğer haptansa bırakmayı düşünüyorum.