Sahrabalam ben hep apple kullandım Samsung var evde galeriyi bulamıyorum 😂 Samsung’un şu mor telefonu çok hoşuma gidiyor amaaa amaaa cesaretim yok 😂 ama gerçekten öyle bir model çıkarıyor bir önceki hiçe sayılıyor 12 den 14 plusa geçtim büyüklük olarak güzel ama 8 plussı unutamıyorum 😩