Bu benim bebek 😅 ben bir kolik bebek annesiyim 3.ay 15 günlük olduk ama maalesef gaz sancısı problemi bitmedi. Her memeye alışımda 3-4 dk geçmeden ağlıyor kendini geri atıyor sonra geri geliyor öyle böyle bir kaç dakika daha kalıp bırakıyor. Toplasanız 6-7 dakika tek emiyor .. hep kafama taktım bu çocuk aç kalıyor hangi bebek böyle doyar diye. Sonra baktım kilo alımı gayet yerinde. Tek sıkıntı maalesef gaz olması arkadaşlar.. o yüzden ne yapsanız da fark etmiyor benim gibi durumu kabullenin :-))