Glbnnn9 Benim bebeğimde 2 aylık bizdede durum aynı emmeye başladığında her şey güzel bir süre sonra dediğiniz gibi memeyle kavga halinde, mızlayıp bırakıp bırakıp tekrar saldırıyo. Ben süt azaldığı için yaptığını düşünüyodum ama bazen diğerine geçincede yapmaya devam ediyo.