kızım 9 buçuk aylık, ilk ek gıda zamanında yaptığım büyün püreleri yiyordu, şimdi ise yemiyor beğenmiyor resmen, yediğimiz yemeklerden veriyorum artık ve çok şükür azda olsa yiyor. tarhana, yayla çorbasını severek yiyor, diğer yemekleri ise moduna göre 😂 bazen yiyor bazen iki kaşık yiyip istemiyor 🤷🏻♀️