Kızlar herkese iyi akşamlar, size naçizane bir tavsiyede bulanacağım tecrübelerime dayanarak,
Bir kızım var 5,5 yaşında oğlumda bugün tam 7 aylık oldu. Kızımda herşeyini özel yapıyordum kahvaltısı, öğle yemeği,ara öğünlerini falan. Her sebzeyi ya da etleri ayına göre veriyordum. Herşeyi araştıra araştıra. kısacası A’dan Z’ye herşeyine özenerek yapıyordum, ama kızım hala olsun doğru düzgün yemek yemiyor ve direnci çok düşük dolayısıyla kilosuda çok az. Oğluma doktor onayıyla 4 ay 10 günlükken ek gıdaya başladım, ama doktorum bana sen ne yiyorsan onada onu ver artık biz şu ayda şunu ver şu zamanda şunu ver diye söylemiyoruz herşeyi yiyebilir çok katı olanları çatalla ez ver dedi, ben sadece 3 gün püre yaptım sonrasındada ben ne yediysem onu verdim. Tek dikkat ettiğim nokta bize yemek pişirirken tuz atmıyorum onun tabağını ayırıp öyle tuz ekliyorum. Pilav yapıyorsam pilav et yapıyorsam et çorba yapıyorsam çorba salata varsa salata, yani uzun lafın kısası çocuklarınıza çok özenli hazırlamayın bence siz ne yiyorsanız onada onu verin öyle alıştırın. Gerçekten küçükken nasıl alıştırırsanız öyle devam ediyor ben bunu yaşayarak söylüyorum. Oğlum çok şükür daha hiç bir gıdayı reddetmedi herşeyi çok severek yiyor. 🫶