Ellav 5 ay 1 haftalıklar 3. Ayda bi meme reddi oldu sonrasında gece full emdiler hep 3-4 defa uyanıyorlar. Gündüz biri daha hevesli diğeri pek emmek istemez herkesin kendi memesi var. Vicdan azabı duymuyorum açıkçası anne sütü en mükemmeli mi bilmiyoruz bildiğimiz en doğalı. Mama da içiyorlar başından beri. Kiloları gelişimleri iyi önümüzdeki hafta ek gıdaya geçicem yavaş yavaş doktorum ve ebem tavsiye etti. Yani bu aralar bi bebeğim hatta pek iştahlı değil onlarda bizim gibi insanlar her zaman aynı değiliz onlar da değil. Ben her seferinde teklif ediyorum alırsa alıyor almazsa iki memeyi de diğer kıza veriyorum. Dediğim gibi biz kusursuz olamayız mümkün değil. Meme reddi süreci beni çok çok yıpratmıştı zaten şimdi çok daha rahatım
Ellav