Ellav benimkiler sekiz aylık biz ek gıdaya mama ve meme reddi yaşadığımız için beşinci ayda geçtik. Benim için süreç zordu çünkü bebeklerimin yeme konusunda dogduklarindan beri sıkıntıları var bu yüzden iyi örnek olmayabilirim. Ama bende herkes gibi üç gün kuralını uyguladım işte yumurta sarısı yoğurt peynir yani süt urunlerinde denedim fakat sebzelerde bir gün verdim gozlemledim daha da denemedim. Havuç sevilen bi sebze hafif tatlı olmasından dolayı yaptığım her sebze yemeğinde Havuç vardı. Bir de şunu söylemek istiyorum doktorlar puturlu olarak gidayi vermemizi söylediler fakat benim bebeklerim asla kabul etmediler ogurmeyi geçtim kusuyorlardi hala daha da kusuyorlar ya neyse. o yüzden ben pure yaptım keske hiç zorlamadan tamamen pureyle gitseydim. Her bebek her şeye açık olmuyor sütle beslenen bi bebeğe geliyoruz pat diye bi anda puturlu gıda veriyoruz yani siz olsanız napardiniz. Bence geçiş yavaş yavaş olmalı yani pureden başlayıp hafif puturluyle devam ederek puturluye geçilmeli bu sadece tavsiye tabi ki. Başka ekstra bisi yapmadım aslında genelde sebze pureleri, çorba, meyveli yogurtlarla ilerledim. Kıyma koydum yemeklerine sevmediler o yüzden asla zorlamiyorum ama yine de tekrarliyorum belki bi gün yerler diye. Bir yaşından sonra daha da düzene giriyormuş sanirim. Umarım süreciniz sancısız ve çok güzel geçer 🤲❤