Selam arkadaşlar ben 1 ay da 7 kg verdim sizce az mı kendimi çok mutsuz hissediyorum benim vermem gereken kilo 15 daha 8 kg var ben memlekete gideceğim orda çok zor veririm daha da alırım kesin😔gitmeme 2 hafta kaldı ne yapsam biraz daha şekillenirim eşim az kg verdin daha çok vermen lazım diyip duruyo kendimi de çok mutsuz hissediyorum 😔😔