ayazasaf Oykuu_bebekk var canım hakiki zeytinyağı iyidir ama asitliği biraz fazla olabilir diye doktorumuz onu demişt bize
ArEyMu Oykuu_bebekk aynı durum bende de var emmiyor o yüzden sütümü sağıyorum bir yandan bir yandan da mama veriyorum mamayı da anne sütünü de 90 cc veriyorum mamayı içtiğinde 3 saat sonra anne sütü veriyorum anne sütünden 2 saat sonra mama veriyorum çünkü acıkınca deli gibi ağlıyor anlıyorum yani hemen hatta bazen ben de diyorum doymuyor mu acaba diye ama bilemiyorum işte 50 günlüğüz
Oykuu_bebekk ArEyMu bence önce emzir canım yarım saat sonra mam ver ben öyle yapıyorum doktorda öyle demişti beni. Sütüm malesef ki yaramıyor bebeğime ondan öyle yapıyorum ama bu ara hep kusuyor anlam veremiyorum 😑
Haribo42 Mrvsena sagiyorumm hic gelmiyo sabah sagdigimda geluyo sıkıyorum bomboş ztn ve bebeğim emiiyooo emiyoooo yutma sesi yok boş boş çekiyo. İnsan anlıyo
ArEyMu Haribo42 öyle yaparsanız çocuğun düzeniyle oynamış olursunuz bir öğün mama bir öğün anne sütü yapmalısınız
Haribo42 ArEyMu hayır neden oynamış oluyum anne sütünün öğününü asla atlamam.. mamadan daha önemli o öğünde bir damla çekse kardır sütüm çokkk azken bile veriyorum memeyiki çeksin gelsin süt yoksa bir öğün bie atlasan meme daha az süt üretmeye başlıyor.. bu konuyu çok araştırsm mama bile verseniz önce memeyi vern diyolar..
Mrvsena Haribo42 benimde akşama doğru bebeğim doymuyoda ama göğsümü sıkınca süt geliyo anlayamadım azalıyomy noluyo o yüzden sordum
Haribo42 Mrvsena ya güzelceee yutuyosa yutma sesini duyarsın ztnn .. benm gündüz cuk cuk yuruyo kendi çekiliyo akşamdan sonraa emiyo emiyo doymuyo az geliyo çığlık atıyo bebeğini en iyi sen bilirsin ve göğsünü
Burcu_Durucuk Bizde meme +mama gidiyoruz. Benim de sütüm çok az, 2ay 22 günlük hala 90cc veriyorum. Doktorum 3. Aya doğru 120 verebilirsin, midesi büyür çünkü dedi. 120 verdim içmedi, şimdilik 90 yetiyor sanırım.
Mrvsena Haribo42 bizimki biberona alıştığı için biraz da hep çok gelsin istiyo yanş süt azlığındsn başka sıkıntılarımızda var anlayacağınız:)
Gzlgmz Oykuu_bebekk benim oglum 3 gün sonra tam. 2 aylık olacak 120 cc mama veriyorum doktorumuz ne kadar isterse o kadar ver dedi. Mamadan once memede veriyorum ama sütun akışı azaldığı an çığlığı basıyor o yüzden çok kısa süre emiyor. Bazı zamanlar 120 cc bitiremiyor memeden emdiği sute göre değişiyor mama.
Azra_kuzusu Oykuu_bebekk bende aynı şekilde 2 ay 5 günlüğüz meme +mama günde 4 kez 90 lık veriyorum. Sütüm çok az 🙄 doktor çoğsltma demişti ama kilo almıyor gibi geliyor bana 🥴 siz h kaç kere mama veriyorsunuz
Oykuu_bebekk Azra_kuzusu valla biz günlğk rutin anlatim Bi 9 da içiyoruz 90lık 11de emziriyorum ama az geliyor 😑🌸🐣 sonra 2 de 90lık veriyorum bazen 60lık içiyor sonra 6 yada 7.30 gibi veriyorum 90lık içiyor ama 7.30dan sonra hep emmek istiyor anlamıyorum yani 9da 60lık veriyorum 11 de 60lık veriyorum arada da emziriyorum 12.30da 90lık verip uyuyorux 2770le hastaneden çıktık şimdiki kilomuz 4900 normal dedi bugün doktor ama bankada minik geliyor 😪
Azra_kuzusu Oykuu_bebekk bi 3270 ile hastaneden çıktık şimdi 4900 kilosu off aç bırakıyorum galiba çocuğu 😥 doktor da sütüm artsın diye verme diyor ama artmıyor işte 🙄
Oykuu_bebekk Azra_kuzusu o zaman vermen lazım canım çok aç kalsa ağlar durmaz zaten ama mamayıda biraz daha çoğalt bence