Bizde 45 günlükten beri meme+mama gidiyoruz. Ayrıca reflümüz var kustuğu için ilaç başlandı anne sütünün çoğunu çıkarıyor. Mamaya özel bir madde katıyoruz o şekilde devam ediyoruz. Sütüm varsa 90 hala aranıyorsa 120 veriyorum bebeğinizin tam doyduğuna emin olun dedi doktorum. Eğer aç olduğunu düşünüyorsanız 120 deneyin derim