Mihraninannesi haklı olabilir mi 🤔😂 şaka bir yana, diğer anneler de yazmış. Bebeklerimizi soğuk hava hasta etmiyor. Terleyip nemli kalması vb. daha tehlikeli. Benim oğlum 5 aylık, her akşam mutlaka duş aldırıyorum. Soğuk mu üşür mü demiyorum. Kendim nasıl giyiniyorsam onu da aynı giydiriyorum. Bizde de baba daha çok üşüyor çünkü çocukluktan ailesi sürekli atlet giydirmiş, içlik giydirmiş falan. Benim ailem de tam tersi 😂 o yüzden ben kendim gibi alıştırmaya çalışıyorum.