Herkese merhaba bebegim 40 günlük evim genel olarak serin bazen kombiyi yakiyorum bazen de kapatiyorum bebegimi
nasil giydirmeliyim bilemiyorum kimisi cok giydiriyorsun diyor kimisi bu cocuk üsür diyor. siz nasil giydiriyorsunuz? Ben citcit body corapli ic pijama uzun kollu alt ust takim ve 1 cift corap giydiriyorum