Tombikdonerartikcokpahali Merhaba hanımlar sanırım başvurum kabul edilmiş aile destek programı diye nasıl oluyor şimdi ne yapmam lazım ne kadar veriyorlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🥰
Deletedmom_78 Tombikdonerartikcokpahali bu ay son cicegim ayin 7 8 i gibi yatiyor pttden gidip cdkebilirsin veya hesaba aktarabilirsin :)
BirPrensAnnesi___ Tombikdonerartikcokpahali yeni mi kabul edildi temmuz ayı son 1 kez alacaksınız zaten e devlette sosyal yardım bilgilerinden bi bakın ödemeniz hazir yazıyorsa ptt ye gidip ptt kart almanız lazım para oraya yatıyor evdeki çocuk ve gelir sayısına göre değişiyor benim küçük bebeğim var 1200 alıyorum mesela
Beyninizikullanmakucretsizdir Tombikdonerartikcokpahali kızzzz bütün foruma bir kahve ısmarlarsın artık jdjdjd 😂😂
Tombikdonerartikcokpahali BirPrensAnnesi___ ya yeni kabul edildi çok üzüldüm şuan bir kez bana ne fayda verebilir ki gerçekten
Deletedmom_78 Tombikdonerartikcokpahali evet canim bu ay son vallaha :( pttye git giseden elden alabilirsin dedigim gibi ptt kurum odemelerjne bak 7 8 i gibi yattiysa orda gozukuyorsa cekebilirsin
Zeyneppppp Tombikdonerartikcokpahali 1 yıl daha uzatildi. Ödemeler 7-8nde yatıyor . Arama kısmına PTT üzerinden yapılan kurum odemeleri yazın çıkar orda görünür ne kadar yattığı . İsterseniz direk hesabınıza da havale yapabilirsiniz hayırlı olsun 💫
BirPrensAnnesi___ Tombikdonerartikcokpahali maalesef bende 3 yada 4 kez olacak bu program 12 ay ve bitiyor artık ama farklı bi yardım programı var aile destek alanların otomatik baglanacakmis sanırım ağustos gibi falan belli olur o da herhalde belki ondan faydalaniriz😊
Ozlemdolugan BirPrensAnnesi___ cidden yardım uzatıldı mı internete baktım bulamadım temmuz son yazıyo
elifinannesi95 Tombikdonerartikcokpahali yazını okumuştum bende yazmak için geldim bir yol daha alacaksın 🥰
Tombikdonerartikcokpahali elifinannesi95 herkese aynı parayı mi veriyorlar ne kadar veriyorlar bilgin var mı acaba
elifinannesi95 Tombikdonerartikcokpahali ben 1200 alıyorum kimi 1.300 alıyormuş kimi 900 kimisi de 850 alıyormuş şansa ne kadar verirlerse artık
Tombikdonerartikcokpahali Beyninizikullanmakucretsizdir hahahaha 😅 ısmarlarim tabi 1 sene olacakmis bu ilk maaşımı kızımın ilaçlarına yatiricam geri kalan sizlerin olsun 🥰
Beyninizikullanmakucretsizdir Tombikdonerartikcokpahali kıyamam ya nesi var kızının 🥺 Allah şifa versin inşallah acısını yaşatmasın.
Tombikdonerartikcokpahali Beyninizikullanmakucretsizdir bağırsak sorunu var suanlik ilaç tedavisine başladık düzelme olmazsa ameliyat teşekkür ederim kimsenin başına vermesin ,🥰