O1Anne ben kızım 7 aylıkken hamile kaldım 13 aylık olana kadar emzirdim sonra zaten sütümğn tadı aşırı kötü oldu ve kızım emmedi. Bütün mamaları denedim ve aldığım her paketi attım hiç birini içmedi ek gıda ve normal açık süt alıp verdim vitaminlerinde bir sıkıntı yok çok şükür biraz deneyip kan değerlerine baktırabilirsiniz aslında