birfincantuzruhu ugurbocegmm 31 yaşına girmek üzereyim 2 buçuk yaşında oğlum var ve aynı düşünceler sahibim 😂 ama yine de zor olacağını düşünerek biraz daha erteliyorum Bi 4 yaşını görürüm herhalde 😂
O1Anne ugurbocegmm 2.çocuktan yanayım bende beraber büyümeleri çok daha iyi olur biri çok büyük oldumu bu seferde oynayamıyolar birbirleriyle yaş farkı olmayınca güzel güzel oynarlar arkadaş gibi büyürler
ugurbocegmm O1Anne evet haklısınız, oğlum alerjik bir çocuk çok fazla hasta ve psikolojik ve fiziksel olarak baya yoruldum bu yüzden kararsız kaldım hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🤲
Noriye ugurbocegmm istedigim zaman ama o zaman gelince boyle dermiyim bilmiyorum bence yap gitsin beklemek bisey degisti emiyor 😂