ugurbocegmm Hayırlı geceler anneler 🌸 Oğlum 2 buçuk yaşında, aslında düşünmüyordum hiç ama ne bileyim ilerde pişman olmaktan korkuyorum. 31 yaşındayız esim ve ben…gebe kalma süreci, doğum derken 4 yaşına gelir zaten ideal midir? Tabi birde yetememe korkusu 😐
Nazlimu_ ugurbocegmm asla yetememekten korkmayın biz kadınlar anne olarak herşeyin üstesinden geliriz 🥰 en fazla zorlanacağımız birkaç sene sonrası iyiki yapmışım olacak bence 🥰 benim kızım 1 yaşında Allah nasip ederse kesinlikle bir kardeşi olsun çok istiyorum. Kardeş dünyanın en güzel şeyi bence 🧡🥹 4 yaşda bence çok iyi en azından sizi artık anlıyor konuşuyor ben arada çok yaş fark olmasından yana değilim hiçbir zaman arkadaş gibi olmaları bence daha iyi 🥰
ugurbocegmm Nazlimu_ hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 zaten iletişimimiz iyi konuşuyor herşeyi anlıyor hatta kız kardeş istiyormuş😁😁
ZeynepHafsaa ugurbocegmm benim kızlarımın arasında da dört yaş var başta bende istemiyordum yapamam edemem diye ama iyiki yapmışım ve aralarının dört yaş olması o kadar iyi ki çünkü büyük kızım kardeşini çok çabuk kabul etti iyiki olmuş diyo başka bişey demiyo 😂 e tabi bazen huniyi takıyorum küçük kızım biraz huysuz ve henüz 10 aylık 🤦🏻♀️😂😂
ugurbocegmm Ranianurmom ooo🥰 kaç aylık hamilesiniz Rabb’im güç kuvvet versin arkadaş gibi büyürler. Benimki çok sıkılıyor hep benle oynamak istiyor 🤦♀️
Ranianurmom ugurbocegmm amin inşallah 🙏 35+4 haftalık hamileyim 20 Temmuz da doğum olacak inşallah sezaryen
ugurbocegmm Ranianurmom 3 aylıkken falan hamile kalmışsınız o zaman, şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🤲🥰
Ranianurmom ugurbocegmm biraz çok erkendi çevrem çok erken dedi allahtan gelen bir şey sonuçta amin inşallah 🙏❤️
PembePelikan ugurbocegmm ben oğlum 1 buçuk yaşındayken ikinciye hamile kaldım, bilerek ve isteyerek oldu. arada çok yaş farkı olsun istemedik arkadaş gibi olsunlar dedik. benimde yaşım 33 şuan. büyük oğlum 4 yaşına girecek küçüğü 1 buçuk yaşında. walla huni taktım ilk aylarda ama şimdilerde iyi ki diyorum 😅 zorluğu ilk 2 sene diye düşünüyorum sonra sıkıntılar unutuluyor. sizinki zaten büyümüş maşallah tam zamanı eğer istiyorsanız arayı daha fazla açmayın
ugurbocegmm PembePelikan aynen işte ara çok açılırsa vazgeçebilirim 🙈 hayırlısı inşallah. Siz gerçekten çok iyi yapmışsınız çok sıkılıyor oğlum sizinki gibi yaş farki olsa belki oynarlardi