Canım zorluyoruz daha çok inat ediyorlar benim bebeğim öyle oldu. Sadece 2 ay emdi sütüm olmasına rağmen bıraktı. Mamayla devam ettik 1 ay çok güzel içti sonra bi reddetti bende illa içircem diye uğraştım. Sonuç sadece uyurken içiyor şuan 8 aylık. 5 aydır bu haldeyiz. Ek gıdayı da zordan yiyor az bişey kilo alımımız ayda 200 gr a düştü 3 aydır. Gitmediğim doktor kalmadı profesörler gastroloji, hemotoloji beslenme uzmanları. Sağlıklı diyor çocuk. İştahsız bebek çok zor ama herşeyi denemek lazım ben mama içmediğinde kaşık maması yapıyorum. Bazen mamayı da içine katıyorum . Ek gıda deniyorum sürekli yedirmeyi bazen yiyiyor. Uyuduğunda da içerse mama. Bir sağlık sorunu yoksa boşuna kendinizi hırpalamayın kabullenin ve bebeğinize göre hareket edin. Allah yardımcımız olsun