Seda_gul Merhabalar. Sağlık ocağı hemen veriyor zaten. Bizim doktorumuz 4. Ayda bile başlatmadı. 5 aylık olduğunda kan tahlili yaptırdı çıkan sonuca göre damla sayısını söyledi. Biraz düşük çıktığı için 8 damla veriyorum şuanda. Ocak ayında tekrar bi kan testi yapicak duruma göre bırakılacak yada dozajı ayarlanacak tekrar. Demir takviyesi biraz tehlikeli bir takviye fazlası zehirlenmelere yol açabiliyor kanda birikmesi yani. Test yaptırıp kullanılması gereken bir takviye ama işte sağlık ocaklarında hemen al kaç kilo 7 mi 7 damla 8 mi 8 damla deyip geçiyorlar çünkü büyük ihtimalle onlara verilen eğitim bu.