Kubraklcarsla_66 öncelikle yanınızda sizi psikolojik olarak aşağı çeken bir insan varsa tutmayın gönderin ki bence depresyonların büyük sebebi bu. Dışarıya çıkmaktan çekinmeyin sıfır lohusa depresyonu yaşamış biri olarak yaşadıklarımı aktarayım lohusalık ne bilmedim gerçekten ki ben psikolojisi çokta düzgün bi insan değilim anksiyetem falan var. Neyse doğum da sadece eşim vardı hastanede benimle eşim kaldı eve geçtiğimizde annem geldi 2 hafta kaldı sadece( gelmese de olurmuş) neyse 2 hafta sonra gitti eşim ilk 20 gün izinliydi sonra 10 gün göreve gitti ben bu esnada bebekle yalnızdım sonra geldi gündüz mesai akşam evde falan öyle devam etti ama ben dışarıya çıkmaya 3 günlükken başladım eşim ben bebeğimiz yemeğe gittik ve sürekli çıktım bende hep eşim olsun olmasın aldım bebeği hep çıktım hiç lohusalığı hissetmedim hergün mutlaka duş aldım bebek uyuyunca balkonda falan oturur eşimle çay kahve içerdik. Eşimin ailesi 2 aylıkken geldi kendi ailem de eşimin ailesi de bize 800 km uzakta aynı şehirde değiliz