Kubraklcarsla_66 benimki uzun sürdü ama çok ağır değildi. Zamanla her şey düzeliyor,eve,ese ve kendine yetememek,yemek pişirme derdi insanı şişiriyor. Merak etme kimse yokken daha rahat olursun,günden güne azalacak telaslarin. Kucağına al yüzüne bak,senden başka kimsesi yok o daha çaresiz aslında. Boşver evi bok gotursun size bı şey olmasın.