Elisa8 baby turco ve molfix dönüşümlü kullanıyorum ilk doğduğunda baby turco kullanmıştım o da çok sızdırmıştı molfixe geçtim bir aydır yine baby turco kullanıyorum valla ikisi iyi başkasını da almam çok şükür pişik olmadık bezi çok kalmadığı sürece de sızma sorunu olmadı