Elisa8 Merhaba bebeğim 1bucuk aylık Goon almak istiyorum gündüzleri Goon geceleri primatalacagım yalnız kalıpları küçük diyorlar ben sleepyde kullandım 2 numara 1 numara gibiydi Goon nasıl kullanan bilen varmı?
Elisa8 BuzluLatte ayy inşallah prima premium alıyorum 300 küsür insan yetişemiyor herseyden önce kalıbı önemli Sleepy resmen 1 numara gibiydi bebeğim rahat 5bucuk 6 kg var herkes 1 numara gibi demiş trendyolda şaşırdım Sleepy aldım bitirene kadar canım çıktı sızdırdı sürekli kalıbı küçük diye
Kahveseveranne Elisa8 goon tam kalıp ben 5 numarasını kullandım önceden de sleppy kullanıyordum ondan büyük bir kalıbı var. Yalnız ben sızdırma problemi yaşadım o yüzden baby turcoya geçtim
Melekbas Elisa8 prima ile ayni kaliplari 5 aydir falan goon kullaniyorum gecede prima kullaniyordum biraktim artik
Elisa8 Melekbas ayy inşallah prima premium alıyorum 300 küsür insan yetişemiyor heykelden önce kalıbı önemli Sleepy resmen 1 numara gibiydi bebeğim rahat 5bucuk 6 kg var herkes 1 numara gibi demiş trendyolda şaşırdım Sleepy aldım bitirene kadar canım çıktı sızdırdı sürekli kalıbı küçük diye
BuzluLatte Elisa8 evet sleepy aşırı küçük kaliplaro ve lastikleri dar goon premium soft olanı güzel. Molfix te çok güzel ben Molfix kullaniyorum kızıma sızdırma pişik hiç yapmadı
Melekbas Elisa8 2 numarasini bilmiyorum ben sleepy molfix te 6 no kullaniyordum goon ve primada 5 numara kullaniyorum. Goon un kucuk paketleri var iki numarasini alip deneyin bir degistigini sanmiyorum bedene gore kalibin hepsi aynidir buyuk ihtimal
limonkolonyasi Elisa8 kalıpları küçük değil normal kalıp canım ben birkaç ay kullandım çok fa memnun kalmıştım
Elisa8 limonkolonyasi sarı paket almayı düşünüyorum 2 numara bakalım elimde sleepy 2 numara vardı bitirene kadar canım çıktı kalıbı aşırı küçüktü korktum açıkçası