nolmuskine Eminerd kullanmıyorsun diye sana değil diğer kadın arkadaşa dedim , etiket olmamış . Ha atom parçalıyor ye de bir şey dediğimi sanmıyorum
Cihangiriinannesii nolmuskine Güzel bir marka kullanıyor Philips. Dediğiniz gibi de yapıyor ama asla benlik bir tad degil çok yapay. Herşey usulüyle yapılınca lezzetli bence 🤷🏻♀️
Cihangiriinannesii Denizanasi92 Yoo bence kesinlikle herşey lezzet. Lezzetsiz olan bir şeyi sırf pratik olacak kolay olacak diye neden yiyeyim 😂
Cihangiriinannesii bluem Valla bence iki dkda pisirmiyor ya yağda da kızartsan patates 10dkda kızarıyor airfryer da da 🤷🏻♀️ Bilemedim benlik bir şey değilmiş
Cihangiriinannesii Eminerd Doğrudur benim bir tek patates tatma fırsatım oldu onu da kesinlikle kokusundan dolayı yiyemedim o yüzden eve de sokmam sanırım ☺️
Busraata33 bluem kumtel dijital kullanıyorum çok memnunum herşeyi yapıyorum kızartma ,közleme,kek,kaşarlı ekmek vs hepsi😀mini fırınım
Denizanasi92 Cihangiriinannesii yüzey kalitesi önemli kullandığımız tavalar gibi zarar görmediği sürece sorun yok 👍
Yamacefeninannesi bluem bende Philips xxl var annemde yui ikisinde güzel ama Philips kullanış temizlik ve performans olarak daha iyi eğer bütçeniz varise Philips alın ama yok ise de hiç bir markaya bakmadan direk arztech alın hem tüm parçaları var hem kullanışlı bende ilk onu alacaktim hatta eşim anneler günü hediyesi alınca daha kaldi
Esraaltayyyyy bluem Kumtel 8.5 litre kullanıyorum çok memnunum fiyatı uygun ne pişirirsen pişir 0 koku . Açık rezistans olmasına rağmen kolay temizleniyor . Çocuklu anneler için kurtarıcı bence . En basitinden patatesi kızartmak için başında beklemiyorsun o kızarana kadar işini hallediyorsun . Tavuk baget vs tadı fırından farksız üstelik yağdan aşırı derecede tasarruf oluyor. Çünkü kızartma tenceresindeki dolu yağı 2 3 kullanımdan sonra dökmek zorunda kalıyorsunuz ama airfryer da sadece 1 kaşık yağ kullanıyorsunuz .