bluem ben philips xxl kullanıyorum 1 yıldan fazla bir süredir. Çok çok güzel pişiriyor, o konuda çok memnunum. Ama temizliği zulüm. Bir süre sonra yağlar çıkmıyor, çıkarmak için ya etkili kimyasallar kullanacaksın ya da ovalayacaksın vs derken sepet kısmı zarar görüyor. Ee iyi temizlenmezse de duman oluyor. Pişirmesinden çok memnun olsam da şimdi aklım olsa onu almazdım, xiaomi alırdım genelde onu kullananlar çok memnun.