silaa66 hazır feast in ince patatesini mükemmel yapıyor ama normal ev patatesini küp küp doğrayınca seviyorum sadece. Yumuşak oluyor he yağda da çıtır yapmak zor. Ben köz sebze seviyorum ama xiaomi de beceremedim mesela tefalde güzel oluyor. Tefalin içi döküm kaplama daha sağlıklı bir artısı da o ama xiaomi de baya kolaylık börek falan da yapıyorum ben.