silaa66 ben kullaniyorum ve memnunum. Tavuk, köfte, patates çok sık yapiyorum gayet güzel oluyor. Şu aralar sebze közleme işini de yapıyorum ocak gibi batmıyor en azindan 😄 minik silikon kalıplarda oğluma kekte yapiyorum. Çoğu kişi kek yapamadığıni pismedigini soyluyor ama her yaptigim pisti dogru ayar ve kalipta bence gayet güzel yapiyor