RobinScherbatskyy bnm kızım olmadı ama teysemin torunu oldu o 1.5 yaşından beri kreşe gidşyoe anne babbası calıştıgı icşn onunda agzının icini vücudu elleri falan kabarmıştı el ayak hastalıgıydı 1 haftada gecti sanırım bu cagımızın hastalıgı oldugu icin tüm cocuklar olacak gibi bnm kız olmadı ama kışın kısmetse kreşe yazdıracagım muhtemelen ordan olacak