Caglak şuan daha iyi bugün gittik bizde doktora. Ağır yaraları için krem yazdı diğer kızarıklık gibi olanlara solüsyon yazdı, ağız içindeki aftlar için ağız spreyi ayrıca alerji şurubu ve çinko yazdı. Bu saatten sonra ateşlenmezmiş biz şuan 4. Gündeymişiz ağır dönemini atlatmışsınız dedi bir hafta içinde geçiyormuş hastalık