Biz 2020 yılında evlendik o zaman yoktu oğlumuz oldu sonrasında dediğiniz gibi bebekleri gördükçe 2.cocuk için özelde yaptırdık aile hekiminin yapmadı evlenmeden ya da çocuk sahibi olmadan yapılıyor çünkü dedi ve medipolde yaptırdık eşim taşıyıcı çıktı bana da yapıldı şükür ben negatif çıktım ama Allah korusun taşıyıcı da olabilirdim o yüzden herkes testini yaptırsın özelde bile olsa 1 2 milyar 34 trilyondan ve en önemlisi çocuğunuz sağlığından daha kıymetli değil…