Kızlar instagramda sma lı bebekleri görünce içim parçalanıyor. Herkes artık bilinçlenmeli bence iki doktor vardı onların da çocuğu smalı doğmuş. Hepimiz gidip sağlık ocaklarında test yaptırmalıyız ücretsiz nasılsa. İlk çocukta olmadı ama diğerlerinde olup olmayacağını bilemeyiz. Kimse bu acıyı yaşamasın.