gbkorkmazzzzzz Sanırım bizimki anne sütünden birden mamaya geçtiği için böyle , benim de bebeğim doğduğundan beri memeyi emmedi reddetti neler neler yaptım emzirme danışmanı vs akla gelebilecek herşeyi denedim emmedi çok kilo kaybetti en son çare sütüm çok olduğu için sağıp biberonla verdim.çok iyi gidiyordu ama sürekli mastit olmaya başladım pompa yeterince boşaltmazmış göğüsleri o nedenle çok sıkıntı çektim 1-2-3-4-5 derken doktorum ameliyatlık olmadan ilaçla sütümü kesti birden anne sütü içerken aniden mamaya geçtik sanırım o yüzden böyle oluyor inşallah alışırız